kvällsinspiration.

Nu säger jag godnatt till er, ska lägga mig och läsa i min bok, har inte långt kvar nu. Läser "Sonat till Miriam" av Linda Olsson, älskade hennes första bok "Nu vill jag sjunga dig milda sånger". Älskar inte denna lika mycket men den är också bra. Kan rekomendera båda, men allra mest hennes första.



Imorgon blir det nog en runda på stan, är nästan säker på att jag kommer att komma hem med skjortan från Monki. Känner att det blir en investering. Tänkte kanske ha den till min favoritkjol på fredag och något snyggt, kanske i spets under när det vankas fest och utgång.


Kvällens inspiration får jag från Jak & Jill, Model style.




Jag gillar ju när det är enkelt, snyggt, gärna lite rockigt, svart och såklart randigt. Såhär hade jag gärna velat vara klädd varje dag.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo dom på bilden e från topshop men mian e från gina.. hittade ingen bild. men dom i ganska lika :)

2008-11-26 @ 23:21:56
URL: http://car

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0