Kattjakt.

Nämen tjena! Mätt och belåten, ska strax sätta igång en film och käka lite naturgodis. Förresten, har inte berättat men jag och mikey letar katt. Och nu har vi kanske hittat en, ska åka och titta på den på måndag. Vi har inte fått något pris än, men den är helt bedårande, har 6 syskon och finns i sjöbo. Är tydligen en busig lite kille! Hade velat lägga upp ett foto men väntar tills jag vet till 100%. Vi är så sugna! Jag är ju uppvuxen med djur och känner verkligen att det är något som fattas. Har ju haft katt sen jag var liten typ, och jag älskar katter. Är så glad att Mikey också gör det! som sagt, vi vet inget pris än så vi får se, men vi hoppas. Annars får vi fortsätta vår jakt. Lägger upp bild om det blir aktuellt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0