Girig.

Klockan ringde 07.30 imorse, men låg kvar till kvart över åtta, det var så kallt i sovrummet. Har slappat lite och ätit frukost. Ska hoppa in i duschen sen och få igång dagen lite, och kanske gå en runda.
Är hemskt sugen på att fylla på vintergarderoben, och vill hemskt gärna kolla in Topshop och Bikbok. Men får vänta tills pengarna kommer in på kontot och se hur denna månaden blir. Men jag hade behövt (eller vill ha) men det känns bättre att säga att jag behöver det :

Ett par nya jeans
Varmare jacka
Nya heels
Kavaj
Converse
Och en massa nya tröjor....


Well, en sak i taget får det väl bli. Vi hörs snart igen och då återkommer jag med en dagens och lite så

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

nej :( inte inatt. han har varit på läger med skolan. jag har inte sovit en blund :(

2008-11-20 @ 11:29:22
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0