Fila,skrubba, smörja kväll...

har jag haft idag, och tog en lång dusch efter vår promenad, var så himla frusen.



detta är vad jag har använt ikväll och som jag alltid brukar använda när jag har sådana här kvällar. Det är perfekt att göra det en söndag kväll för då möter man en ny vecka ren, snygg och fräsch.

The Body Shop Pepparmint Cooling foot lotion
Peppermint foot spray

Sephora - Baume butter

Vichy Aqualia Thermal light
Normaderm - Active anti imperfection concentrate
Aqualia Thermal eyes

Olive Naturell Duschpeeling

Pore Cleansing facial exfoliator - The body shop

Kerastas Hårinpackning




Och till håret, som alltid

TIGI Bed Head Superstar

Loreal Paris Studio hot straight


Nu blir det strax One tree hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0