Det var en...

mycket trevlig kväll igår. Förfest med vin, spel, singstar och mycket skratt och snack.  Jag vann på singstar, som vanligt. Nä, men ärligt talat har jag aldrig förlorat på det spelet. Och jag sjunger inte sådär jättebra !
Well, sen drog vi ut en runda, dansade och minglade lite. Dem andra drog vidare till ett annat ställe, men jag kände inte för det så haffade en taxi och åkte hem och somnade gott brevid mikey.

Nu ska snart han iväg på match och jag ska få igång dagen lite. Senare ska vi åka iväg och STOR handla, det är kul ibland, när man verkligen behöver handla. Och efter det ska vi hem till en vän, där lite fler vänner befinner sig.

Ska försöka ta lite fler bilder under dagen, vardagsbilder. Är det kul? Jag själv tycker iaf det är kul i andras bloggar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0