Trädgårdsmästare.

Sofia gick hem för en stund sen, mysigt att träffa henne. Vi ses igen på lördag !
var precis ute och provade den nya grensaxen, kunde inte låta bli. Så nu har jag klippt till nästan hela busken, haha. Fast kan ändå ta en hel del till på söndag, det är ju så mycket annat som ska fixas också. Tänkte ta lite före och efter bilder, eller så är det ingen som är intresserad, bara jag. Vi får se ! Kan ju bara tala om att det är jobbigt att hålla på i trädgården, efter att bara ha klippt buskarna är jag helt slut i armarna, känns som att jag har tränat ett tufft pass på gymmet. Jag hoppas bara det blir som jag tänkt på mig söndag.

Nu dök mikey upp, ska in och umgås med honom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0