Sista dagen.

Hallå ja ! Har varit vaken sen halv nio, och ser att solen skiner även idag + att det ska bli över 20 grader. Men det är nog sista dagen för den här veckan, för redan imorgon ska det bli ca 15 grader, dock sol.
Idag är jag ledig, har inget speciellt planerat mer än att jag tänkte lägga mig i trädgården hemma hos mamma och sola lite. Vid två ska jag kolla one tree hill för det missade jag igår, och så ska jag kolla lite nya The hills avsnitt på MTV.com. Japp, det var min dag det : ) Men det är skönt att vara ledig och bara göra lite små grejor under dagen. Imorgon är det back to work!
På onsdag ska mikey på arbetsintervju, jag hoppas att det går bra. För om han skulle få det jobbet, så kan vi börja söka lägenhet på allvar och ringa lite kontakter. För jag vet ju vad jag ska göra till hösten och min inkomst kommer ju att vara studiebidrag + studielån. Och då är det ju tur att mikey då har ett förhoppningsvis ganska välbetalt jobb så att vi kan leva lite. Sen när jag är klar med min utbildning, och får jobb så kanske mikey vill utbilda sig och då får vi väll leva lite extra på mig. Man får ju ställa upp va ! : )

Nej, nu ska jag gå och ta på mig och snart bege mig hem till mamma. Det blir shorts idag.
Förresten så gillar jag verkligen shortsen från Gina Tricot, sköna och snygga. Sitter bra också !



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0