Fotbollsmatch.

Har känt mig konstigt hängig idag! Men efter att ha vilat en stund och druckit lite blutsaft så känner jag mig lite piggare. Pratade med mamma och hon kände igen symtomen, så det är nog lite järnbrist jag har. Och då ska man dricka blutsaft, hjälper tydligen snabbt och effektivt.

Nu ska familjen snart iväg och kolla när lillebror spelar seriematch, tänkte att det kunde vara skönt och komma ut lite. Sen ska jag hem, ta det lugnt och kolla barnmorskorna. Måste planera lite för min tvärgrupp pyssel som jag har varje torsdag på jobbet. Vet inte riktigt vad jag ska hitta med med dem små liven imorgon.

Längtar tills helgen redan, brukar inte göra det men känner att jag behöver bara ta det lugnt, helst med mikey.
Har varit ganska mycket dem senaste helgerna.

Hörs sen måste rusa !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0