Förutom ett nytt busskort.

Tog en paus från solen!
Tänkte utmana mig själv lite, till att börja med. Att inte handla något som jag verkligen inte behöver på hela denna veckan. Det talas ju mycket om köpstopp och att man ska tänka efter innan man shoppar just nu. Och att vi shoppar som aldrig förr. Jag ska deffinitivt tänka igenom mina köp först och att inte impulshandla så mycket. Och att köpa sådant som jag har brist på, sådant som jag verkligen får användning för och saker/kläder som jag kan använda länge, kanske i några år. Så denna veckan ska jag verkligen tänka efter. Och faktiskt försöka att inte handla något alls.
(Förutom ett nytt busskort)!

Är det någon som hänger på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0