En dröm.

Hej !
Har precis kommi hem, hade ju glömt bort att jag skulle hem till farmor direkt efter jobbet och äta. Så nu har jag bara slängt in en maskin tvätt, måste tvätta en till sen blir det till att ta det lugnt för att sen gå och lägga mig i tid. Imorgon ringer klockan 06.00!

Kan knappt vänta tills lönen kommer, har en del som behöver införskaffas. Förresten, förra veckan köpte jag INGENTING, precis som jag sa. Denna veckan har jag bara köpt trädgrådprylar. Det är bra att tänka efter lite. Men nu behöver jag köpa på mig lite små saker som börjar ta slut. Och lite snygga sommartröjor!

Och denna koftan från Dagmar är fortfarande en dröm...



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0