Bulgarien 06.

Hej hej !
Idag börjar jag sent, och idag har jag sovit lite extra. Eller sovit lite från och till, låg och drog mig i sängen. Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist. Efter jobbet ska jag köpa mig en bra tidning, hem och rensa lite i garderoben, skura toaletten, tvätta och sen bara ta det lugnt, med min tidning.
Det är tur att pappa har mig, som hjälper till så mycket hemma : D. Många är kanske ovana när dem flyttar hemifrån, mikey kommer helt klart att vara det. Men jag har alltid hjäpt till hemma, båda mamma och pappa har uppmuntrat till det och lärt oss det.  Och det tycker jag är bra!

Nej, det var ju nog inte meningen att detta inlägg skulle handla om städning. Så jag kan skriva om att det är ganska fint väder här nere i skåne, ca 20 grader kanske. Det gillar vi!

För att krydda inlägget lite till kan jag bjuda på lite bilder från sommaren 2006. När jag och mikey spenderade en vecka nere i bulgarien, partybyn Sunny beach. Det var fest!




haha ja, jag vet inte vad jag ska säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0