Utbildning.

Hej! Skönt att vara hemma. Precis ätit supergod fisk och en matigsallad med pappa. Sitter och kollar runt på lite utbildningar. Har nog bestämt mig för att läsa till Florist nu, haft det i tankarna länge, men har också alltid velat hålla på med mode. Men sålänge jag får vara kreativ, och det får man ju verkligen som florist också.
Och så fort jag kommer in och börjar plugga så flyttar jag nog hemifrån. Får nog tyvärr bli så att man får ta lite studielån, och vänta med att köpa lägenhet och bara hyra till en början.

Har hittat en Floristutbildning i Oxie, precis utanför Malmö bara, Ingvar Strands Blomsterskola.
Har mejlat iväg lite frågor och bett om att kanske få hem lite information och annat i brevlådan.

Kommer att blogga mer ikväll. Hörs då!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lindcarolin

Jag trodde du skulle bli skådespelerska ;) nä skämt å sido.. Va kul att du hittat nått du vill göra. Saknar dig lite. Har du träffa min far på senaste?
P o K / kusselin

2008-03-25 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0