Hej!

Hej !
Blev en liten runda på stan innan jobbet. Skulle kolla upp om Combination hade den svarta vårjackan från Rules By Mary jag trånat efter. Och visst hade dem den. MEN, den satt inte alls som jag hade föreställt mig. Men den var dock ändå ganska söt. Men jag kan inte bestäma mig. Hittade även en annan jacka där inne från Rules By Mary.
Tror att jag ska ta med mig Mikey en dag som smakråd, han brukar vara bra på det : )

Köpte med mig ett nytt schampoo hem, ett frisörchampoo. Ganska mycket dyrare, men mycket drygare och bättre.
Tycker att mitt hår känns väldigt torrt och trött, så då är det kanske värt att satsa på ett bättre schampoo. Köpte ett från mitt favorit märke Paul Mitchell. Som ska ge glans, stadga, näring, liv och volym till håret : ). Låter ju väldigt lovande, vi får väll se. Köpte även ett nytt, mörklila nagelack från Make Up Store, hört att dem skulle vara mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0