Godmorgon.

Hej Hej! solen skiner lite sådär halvt. Bara det inte börjar snöa och blåsa, för idag är det utedag med barnen på jobbet. Efter jobbet ska jag hem och äta god middag med pappa, något från havet blir det nog.
Under påskhelgen har det blivit mycket godis, dock inte så mycket mat för det äter jag aldrig så mycket av. Blir snabbt mätt, speciellt när det är så mycket att välja mellan. Men denna veckan blir det inget godis, har jag bestämt mig för. Och då får jag ju hoppas att jag kan hålla det. Snart ska man visa sig på stranden i bikini, och även fast jag inte vill eller tycker att man ska ha för mycket ångest över sånt, så har man ju tyvärr det ändå. Det var ett tag sen jag tränade och känner mig faktiskt ganska svag i musklerna, haha! Kanske ska satsa på ett gymkort?

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe ja jag ser verkligen fram emot att börja leva nyttigare med massa träning efter alla onyttigheter som jag har stoppat i mig vid påsk och långt innan det också iofs ;P

2008-03-25 @ 12:52:42
URL: http://curryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0