Debatt.

Kollar debatten i SVT1 om Shopping och Modebloggare. Blondinbella och Ebba från Veckorevyn är bla med. Väldigt intressant faktiskt, mycket negativt som sägs.
Tanken med min blogg är att jag vill inspirera, att kanske hjälpa vissa tjejer på traven med mode och skönhet.
Mode är ett intresse för mig, det handlar inte bara om att konsumera. Jag är absolut inte gjord av pengar, och shoppar absolut inte varje dag. Kan hända att det uppfattas som att jag shoppar ganska mycket men jag köper inga dyra grejor. Bara för att jag har mode och skönhet som ett intresse, driver en modeblogg så betyder inte det att jag är korkad eller inte är bra på något annat. I bloggen är jag kanske ganska ytlig, men det kan jag säga att det är jag verkligen inte i det verkliga livet. Jag har valt att ha en modeblogg, där jag även skriver om annat som inspirerar mig och har valt att låta bli att skriva om allt för personliga saker och händelser.
Jag har mål och drömmar i livet, och dem innefattar inte bara mode och skönhet.

Thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0