Dagarna går så fort.

Godkväll! Inte hunnit blogga på hela dagen, synd. Men ...
Fick tips här om dagen att det guldiga armbandet jag skrev om från Asos.com skulle finnas i Monki butikerna, inte inte nog med det, till halva priset. Så jag åkte in till stan lite innan jobb och kollade in dem två monki butikerna vi har i malmö, men tyvärr fanns det inte där.
Köpte lite nytt smink idag, då jag fick slänga min förra mascara. Fick ju någon form av ögoninflamation och då är det inte bra att använda samma igen.

Köpte min favorit mascara från Lumene Blueberry Curl, och Crystal Radiance Skin tone perfector, också från Lumene, som slätar ut huden, som en primer. Antingen för sig själv eller under fundation. Men jag har tänkt använda den för sig själv, som den är för jag använder aldrig fundation. Sen fick även Blush Minerals från Loréal Paris följa med mig hem.


Kommentarer
Postat av: X

gå in på www.monkigirl.com, kolla sida 2 av kollektionen, där finns det. armband, halsband och ringar :) enjoy! puss

2008-03-06 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0