Tehuset.

Hej igen !
Hemma från stan, syrran är sminkad (fint blev det) och väskan är packad. Snart ska jag bege mig hem till pappa och pyssla lite i trädgården innan jag blir upphämtad.

Titta vad jag hittade på Tehuset  inne i Lund idag. Har länge velat ha en sådan, underbart söt korg. Snygg att bara ha framme som den är med lite smått och gott i. Fin att ha med sig när man ska på picknic också. Den är inte så stor (fanns i större variant) men är man bara två så får man nog plats med lite mat till båda.
Köpte även på mig en snygg liten tvålpump till flyttahemifrån lådorna. En sådan saknades! Och en liten lavendelpåse som just nu ligger i min garderob. Tehuste har massa fina saker, plus en massa te då såklart. Känner inte till om tehuset finns i någon annan stad än Lund. Jag hittar alltid en massa snygga och fina små inredningsprylar där.



Nu ska jag iväg igen.

Hörs sen Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0