Stimmigt.

Idag är jag jättetrött, och känner mig jättestressad. Kom på att jag har papper från CSN som måste fixas och skickas in. Men först måste jag ha dem påskrivna av Lunds vägledningscentrum och jag hinner inte dit innan den 20/6, då papperna ska vara inne för jag jobbar heltid nu torsdag-torsdag. Så jag måste ringa lunds vägledningscentrum imorgon från jobbet och fråga om jag kan skicka papperna till dem och om dem sen kan skicka papperna vidare till CSN. Annars blir det panik!
Och sen upptäckte jag att jag nog har fler papper som ska skickas in till skolan. En dag i taget Nathalie!

Imorgon ska jag upp 05.15, jobbar till 16.30. Hem till mikey, duscha och byta om sen ska vi på personalfest. Sen blir det bara till att åka hem och lägga sig för att gå upp lika tidigt igen på fredag. Puh! Så imorgon kommer jag nog inte att hinna blogga alls, tyvärr!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0