Min söndag.

Hej!
Idag har jag verkligen slappat till 100%, det var riktigt länge sen. Har regnat i flera timmar och nu äntligen tittar solen fram.  Nu laddar jag satan till Greklands resan, imorgon ska jag börja tvätta och provpacka men först och främst skriva en lista på allt jag ska ha med mig.
Nu ska jag nog gå ner till affären och köpa mig en bra tidning och ikväll ska jag se en film, (Why I Wore Lipstick to My Mastectomy) som jag har sett innan, dock inte hela. Riktigt bra, verklighetsbaserad, om en kvinna som får bröstcancer. 
Hon som spelar huvudrollen (Sarah Chalke) spelar även Elliot i tv-serien Scrubs.

" Amerikanskt drama från 2006. Geralyn är en ung kvinna som har allt. Hon är vacker, har ett bra jobb, bra make och ett bra socialt liv. Men då drabbas hon av den stora mardrömmen. Hon får veta att hon har cancer."

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0