Kulladalskolan på äventyr.

Hej på er : ) Nu har jag äntligen tid att uppdatera lite.
Mycket jobb just nu! Personalfesten igår var riktigt trevlig. Ingen förutom jag och mikey visste att vi skulle till Lund (rektorna hade råkat säga det till mikey). Men vi visste inte vart i lund vi skulle eller vad vi skulle göra, samma sak varje gång : ) Vi blev upphämtade på skolan av två bussar och efter att vi åkt en stund ställer sig en av rektorerna upp och säger att "-Vi missade skriva ut en viktigt sak i inbjudan, ni skulle ha badkäder och handuk med er". Jag och mikey bara tittade på varandra och tänkte, måtte dem skoja med oss. Så det vara bara till att skriva på en lapp vilken storlek man hade och om man ville ha bikini, badräkt eller shorts, för dem skulle hyra till oss. Väl inne i Lund kör vi in mot Högevallsbadet och då började jag faktiskt bli lite orolig. Så där blev vi avsläppta, stod som ett gäng fån och glodde. Men såklart så skulle vi inte bada, utan vi gick igenom högevallsbadet och ut i stadsparken där en av dem andra rektorerna stod redo med vin och snacks och en massa lekar. Så först blev det lekar, sen blev det en otroligt god grillbuffé, sång och efterätt.

Så idag är man lite trött då klockan ringde tidigt imorse också!

Nu blir det mat
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0