Helt slut.

Nu är jag helt slut i huvudet och trött i kroppen. Legat på stranden hela dagen efter bara några timmars sömn inatt.
Inflyttningsfesten igår var lugn men trevlig, eller ah lugn för mig iaf. Träffade lite nya trevliga människor.
Efter lite snack kom vi fram till att många ville på olika håll, och att alla inte ville ut. Niki och emma drog hem till Lund och jag drog till malmö, för att möta upp Mikey. Hade ju alla mina saker hemma hos honom. Stack hem till hans killkompis där hela gänget befann sig, och alla var sådär lagom fulla, förutom jag. Killarna skulle ut, vilket jag inte hade planerat. Kände mig inte alls rätt klädd eller på rätt humör. Men hade ju inte så mycket till val, orkade ju inte pendla tillbaka till Lund igen utan mina saker. Så vi drog ut, sent blev det. Väl inne så blev vi av med alla, så efter ett tag så drog vi hem. Kom i säng någon gång över fyra.
Hade ju kameran med mig igår, men blev mest bilder på omgivningen och inga på mig. Men kan nog fixa lite bilder på annat håll : )

Hörs senare

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0