Sommarstuga.

Idag har jag varit duktig och dammsugat lägenheten, torkat av och plockat undan. Jag är så huslig, som pappa brukar säga! Nu ska jag slänga mig i sängen och bläddra i lite bra tidningar. Imorgon blir det jobb igen, fast bara imorgon för sen är jag ledig 3 veckor. Dock inte Mikey, han jobbar två veckor till, ledig en vecka och jobbar v33 tillsammans med mig. Lite trist, men vi fick ju 2 veckor nere på Kreta tillsammans och det är inte fy skam.
Förresten, på tisdag ska jag förhoppningsvis med familjen upp till Åhus och leta sommarstuga, jepp! Familjen har bestämt sig för att köpa en sommarstuga, toppen tycker jag. Så vi ska anmäla oss hos mäklarna där uppe. Det blir nog en fika hos några vänner till familjen också som just nu bor i sin sommarstuga i Åhus.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0