Sjukhus vistelse.

Ja herregud! Riktig otur, i sondagsnatt borjade jag ma riktigt riktigt daligt, men akte trots det ivag pa batutflyketen, bet ihop och kunde anda njuta lite. Nar vi sen kom hem sa blev allt mycket varre. Fick hemskt kramper i magen, kraktes jattemycket, feber, yr och kunde knappt ga. Solresor fixade sa att en lakare kom till vart hotell, han undersokte mig lite, och bestamde sen att jag skulle in till sjukhuset. Sa han ringde ambuland och ivag far vi.  Sa jag har legat pa sjukhus med dropp, fatt antibiotika och dem har tagit en massa prover och kollat mig hela tiden, dem ar valdigt duktiga och trevliga har nere och tar val hand om en. Dem kommer in pa natterna ocksa, tar blodtryck, ekg, blodprov, kollar syret och tempen. Tur att mikey var med mig och fick sova dar med mig ocksa! Nu ar jag pa battringsvag, men gar pa antibiotika, och har fatt en diet jag ska halla mig till. Har inte sa mycket aptit an, och dem tror att det ar nagot virus jag fatt!
Familjen och vanner har ju varit valdigt oroliga, fatt manga fina sms, tack : )

Annars har vi det bra, det ar valdigt varmt, men skont. Borjar fa bra farg nu!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch, vilken otur! Hoppas du känner dig bättre snart. Krya-på-dig kramar från mig

2008-07-04 @ 15:40:51
URL: http://meloa.blogg.se/
Postat av: carro

Hje ghumman.. kom hem igår å läste precis vad som hade hänt. hur e det med dig nu?...tänker på dig... hör av dig när du kan.. pusspuss

2008-07-07 @ 13:02:37
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0