Inte van vid frisk luft.

Efter en hel dag ute i naturen är man ganska trött. Så fast att jag har semester ska jag snart lägga mig med min bok, som jag alltid somnar ifrån. Imorgon hoppas jag på fint väder, för då blir det stranden. Blir det mindre fint får jag nöja mig med trädgården här hemma. Torsdag-söndag ska det bli kanon väder, har dem sagt. I alla fall här nere i söder, och då blir det stranden med la familia. Bättra på brännan från Kreta lite. Det är hemskt vad det försvinner snabbt när man inte underhåller den. På fredag är det löning, och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag får i lön. Det blir en överraskning!
Ska spana lite på stan hade jag tänkt, eller vårt köpcentrum efter stranden.

Sov gott

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0