Bad hair day.

Jag har hårpanik, det vill sig inte alls! Får ni också den känslan ibland? Mitt hår är väldigt viktigt, känns inte det bra så är det inte mycket annat som blir rätt. Och ibland kvittar det hur många bra produkter man än använder.
Jag har liksom min lilla rutin, fönar alltid håret upp och ner efter att jag tvättat det, och innan föning använder jag ett väldigt bra volym spray från:

TIGI - Bead Head Superstar



Efter det hår vax från

maria nila - creator



och avslutar med

Loréals - Studio Line Fix and shine



Använder en väldigt bra hårinpackning en gång i veckan också från

KÉRASTASE



Trots all denna möda så blir det ibland aldrig bra ändå. Just nu är jag bara sugen på att klippa av mitt långa hår.
Men jag får nog ta mig samman och klippa topparna och tunna av det rejält. För det är mycket det som är problemet, jag har tjock och tungt hår, så det ser oftast väldigt platt och tråkigt ut, och produkterna försvinner liksom bara in i håret.

Nä, vilket I-lands problem.

Kommentarer
Postat av: My

Vet precis hur du känner. It sucks med tjockt hår.

Take care =)

2008-07-24 @ 09:25:50
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0