Velvet.

Såg det nya modeprogramet Velvet på SVT2 igår. Tycker att det verkar ganska bra, och tycker att det är utmärkt att SVT satsar på något sånt. Det som var intressant med Velvet var att dem går djupare in på ordet mode.
Det blir lite historia blandat med nutid. Igår var Liselotte Watkins med och hon ritar riktigt snygga bilder. Helt fantastiskt tyckte jag. Blir glad av hennes bilder! Programet sänds alltså onsdagar 21.30

image46

Imorgon blir det fest för min del och har inte riktigt bestämt mig ännu för vad jag ska ha på mig. Blir nog varken kläning eller kjol! Funderar på min vita nya blus, en snygg sjal, smycke, jeans och högklackat?!
Lite enkelt, snyggt, vill kunna känna mig bekväm när jag går ut, så är det bara!

Återkommer!

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0