En trött Nathalie.

Dagen igår gick så fort. Var inte hemma förens vid åtta. Och jag var så trött att jag somnade vid elva!
På lördag ska jag och en vännina ut och shoppa lite. Har mest beställt kläder från internet på sistone så känner att det är dags för en riktigt heldag på stan. Om jag hittar något fint så lägger jag upp bilder på lördagkväll.

Hade gärna velat vara på plats på Stockholms fashion week som drar igång på måndag. Men så lär det tyvärr inte bli.



Acne Jeans

Björn Borg

Camilla Norrback

Carin Wester

Cheap Monday

Dagmar

Fifth Avenue Shoe Repair

Filippa K

Helena Hörstedt

Hope

Hunkydory

Ida Sjöstedt

Lars Wallin

LiseLotte Westerlund

Minimarket

Nakkna

Resteröds

Rodebjer

Sandra Backlund

Stylein

The Local Firm

Velour

Whyred


That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0