Vilket håll igång.

Oj, det blev lite shopping idag inne i Malmö. Nu har jag inte mycket pengar kvar på kontot. Men kände att jag behövde handla på mig lite vår kläder och skor nu denna månaden, för nästa kommer där gå pengar till ansiktsbehandling och läkarbesök.

Hittade inget speciellt från HM Trend, men en annan söt randig t-shirt från HM. Mörkblå/vit randig med fickor fram till och en liten rosett på ena fickan.
Ett par japp, tygskor från Vagabond. Dessa gillade jag faktiskt! Satt som jag ville. Hittade ett par andra super fina skor där inne också som gärna får bli mina till sommaren
Och till slut ett rosa/aprikos färgat läppstift från Lumene.

Bilder kommer upp imorgon då jag inte har min mobilsladd här nu, tyvärr.

Nu är jag trött, känns som att jag har hållt igång hela dagen. Malmö, hem, åka iväg och handla, diska, fixa käk och dammsuga. Puh!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0