Rock Away.

Jobbig dag på jobbet idag, man blir riktigt trött av att vara förkyld har jag kommit på. Brukar sällan vara det!
Idag blir det att ta ett långt bad, skrubba lite och lägga en ansiktsmask, dricka massa te med honung i och kolla på "Du är vad du äter".

Tänkte kanske ta en lite shoppingrunda med Mikey i helgen. Behöver hitta ett par nya skor, tröjor, och lite ansiktsvård. Kommer jag hem med något fint så lägger jag självklart upp det här i bloggen.

Satt och tänkte på bussen idag påväg till jobb, tänkte på sånt som gör mig inspirerad. Inspirerad till att göra saker eller bara allmänt. Jag har kommit på att färg och former är något som jag blir väldigt inspirerad av. Igår satt jag och målade/ritade lite. Jag tycker att det är sjukt avslappnande och kul, även fast att jag inte är duktig.
Jag blir också väldigt inspirerad av människor. Människor som ger mig någon form av känsla, som intresserar mig.

Människor som man ser på stan, som klär sig snyggt och kanske lite eget. Även fast jag inte gillar hela outfiten så snappar jag upp delar och gör dem till mina egna.

Nej nu hör jag att badkaret kallar på mig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0