Lyxig middag.

Idag åt jag och pappa en riktigt god middag. Saffran och apelsin lax på saltbädd med fänkål och en saffran/apelsin sås. Och så hade pappa köpt ett gott vitt vin så här på torsdags kvällen för att det passade så bra till fisk, så det blev en riktigt lyx middag. Otroligt gott !

Vet inte hur kvällen blir riktigt, om jag och fia hinner ses. Det känns lite konstigt, när man var yngre kunde man ses så ofta, utan problem. Men det märks att man börjar bli vuxen, för vi alla jobbar, är trötta efter jobb, och vissa har flyttat hemifrån och har mycket att stå i hemma. Det är inte samma sak längre ! Men pappa sa att då är det ju roligare när man väl ses, och det är iförsig sant.

Nu ska jag sätta mig i min fotölj och läsa klart min glamour tidning.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0