Hur gör man?

Jag undrar hur man blir modeassistent på en tidning, eller vad man ska ha för utbildning för att få jobba med mode överhuvudtaget? Det hade varit en dream come true. Har mejlat någon tidning, ställt lite frågor och bett om tips. Men ingen som svarat! Jag är ju grymt sugen på att åka till USA och kanske läsa mode där.
Men sen är det vissa som bara har halkat in i modebranchen på ett bananskal, haft rätt kontakter osv.

Får nog kolla upp det här lite bättre, mejla lite fler folk och få svar på mina frågor. Tänk att få jobba med mode varje dag, på en tidning eller något. Självklart har jag mycket att lära, men jag vill lära mig mer.

Sitter med nya numret av Plaza Kvinna. Dem har stylat om tidningen. Lite större, lyxigare, texter och dylikt ser lite annorlunda ut inne i tidningen. Jag gillar det!

Vill tipsa om en grym låt, som jag gillar iaf. En malmö kille (som by the way, min pojkvän har träffat en del förr, då dem har gemensam vän) :D

Lazee - Rock Away

image50

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0