Hej Hej. Hallå.

Idag gick jag upp ännu lite tidigare så att jag ska kunna hinna äta både frukost och en liten lunch innan jag drar till jobb. Annars blir jag så hungrig. Och fem timmar är för långt att gå utan mat, för mig iaf.

Nu ska det tydligen bli lite kallare ute igen. Bara 1 plus grad imorgon :(. Iförsig sol, har dem sagt iaf och det är nice.
Jag hoppas på att våren kommer i mars. Lagom tidigt !

Då blir det på med kängorna ett tag till, blää ! Jag är så trött på allt som har med stövlar att göra. Alla har dem, alla har stövlar. jag har slutat använda mina. Kör med mina lite smått klumpiga vinterskor.(kanske man kallar dem stövlar också) Men man ser inte ut som alla andra iaf och dem är perfekta att ha på jobbet.

 Snyggt med bara ben till ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0