En helt ny människa.

Idag har jag varit ute i det helt fantastiska fina vädret med lillbrossan. Vi fick vårkänslor båda två! Han på cyklen och jag gående. Jag kände verkligen hur solen värmde i ryggen och mot slutet av vår lilla promenad var jag faktiskt tvungen att ta av mig handskarna, otroligt. Vi tog en sväng bort till nova, då A ville kolla på nya fotbollsskor.
På vägen ut gick vi in om bokhandeln och jag kom hem med dessa två lite smått roliga och användbara böckerna.
Lillbrossan fick en Tintin seriebok.



Hudvård & Makeup- Din guide till skönhet
Massa bra tips om allt möjligt inom skönhet.
Johanna Enhus

Retro.En liten modehandsbok.
Lite historia om mode och vart trender och plagg kommer ifrån.
Karina Ericsson Wärn

Idag har jag tagit det så otroligt lugnt. Badat (idag igen), lagt ansikts mask, kört på lite hemma spa idag.
Smörjt in mig från topp till tå, målat naglarna, plockat brynen så nu känner jag mig som en helt ny människa, ah nästan iaf.

Börjar bli grymt hungrig, igen. Men känner inte för mackor, igen.

Kan man guida sig till ett bättre liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0