En fredag i sängen.

Förstår inte varför jag är så trött redan. Sov ändå till nio imorse! Blir en lugn och skön fredag hemma i sängen idag. Precis druckit te och ätit banan och vindruvor. Lilla pappa gick precis iväg till jobbet. Måste kännas kontigt att jobba natt, tur att han inte gör det alltid.

Imorgon vill jag nog sova till iaf 10, inte sovit till efter nio på väldigt länge. Sen blir det middag på Mosaik.
Tror nog att jag kör på min svarta oversize klänning från HM trend. Länge sen jag hade den på mig!

Det är något med FREY WILLES armband jag verklign verkligen gillar. Härliga färger, stilen och att dem känns så våriga. Gillar även dessa små söta örhängena.

image103image104

image105Sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0