Det är fredag.

Idag har jag varit hemma och tillfrisknat, fortfarande kass men känner mig dock bättre. N gick precis, hon har varit här i någon timme och snackat lite : )
Ska snart ta tåget till mikey. Vi, eller jag ville så gärna till köpenhamn i helgen, till deras modevecka. Men vi hinner inte : (

Ikväll blir det till att ta det lugnt bara. Mamma kom hem med massa olika sorters nötter som jag ska knapra på ikväll. Defenitivt bättre än godis.

Blir nog en sväng bort till vårt lilla köpcentrum Nova imorgon. Och jag hade verkligen behövt klippa mig nästa vecka. Jag vet,  det har jag sagt nu jättelänge men jag kommer aldrig till skott. Well, someday!


Trevlig helg mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0