Bättre sent än aldrig.

Sen uppdatering idag, men så blir det ibland. Befinner mig just nu hemma hos mikey i Malmö. Har varit och klippt mig. Är ganska nöjd ändå, det är sällan jag blir det haha! Blev lite kortare, det behövdes. Lite uppklippt här och var för lite mer rörelse och volym och som vanligt  får dem tunna ut det lite, måste alltid göras då jag har väldigt tjockt hår.
Så kan jag tippa på att om någon månad är mitt hår precis så som jag vill ha det : ) då har det vuxit lite och man har haft tid att känna in sig.

Gick en liten sväng på stan innan klippningen. Var inne på ZARA, hittade en jättesöt klänning, ett par fina skor och en snygg väska. Är sugen att köpa det! Men det får vänta lite. Försökte hitta kläderna på hemsidan, men vår/sommarkläderna hade inte dykt upp än.

Ikväll blir det i säng tidigt. För imorgon blir det till att gå upp tidigt.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0