Uppe i tid.

Herregud, idag gick jag upp klockan åtta. Men det var inte min sambo lika sugen på då han somnade några timmar efter mig. Så jag fick äta frukost ensam, men det gjorde inget, passade på att plugga lite. Men på måndag är det skola och då bör jag stiga upp vid kvart över sex - halv sju. Men så är det!

Fredag idag och jag har inga speciella planer för kvällen, Mikey skulle kanske på någon jobb fest av något slag, antingen sitter jag hemma och myser med "Astrid Lindgrens jul" eller så beger jag mig ut på mitt håll. Men först blir det till att städa ordentligt här hemma och ta tag i tvätten, oj har ju tvättid om 35 min.

Men hörrni, jag återkommer väl sen med en dagens.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0