Högbukett..

står det på dagens schema. Känns som att det var himla länge sen vi gjorde det.
Hoppas ni sovit gott inatt, jag har vaknat från och till, sovit oroligt. Imorgon har jag dock tagit ledigt då jag ska till läkaren och undersöka min mage, har haft mycket problem, och har fortfarande. Just nu har jag väldigt svårt för att äta, är inte hungrig. Det slutar ju med att man får tvinga i sig en macka till frukost! Men men, detta är något som jagfår lära mig att leva med. Både mina föräldrar har problem med magen. Mamma har en kronisk magsjukdom som är ärftlig, så det är ju inte konstigt.
Nä, ni får ha en bra dag så hörs vi senare ikväll.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0