Snart?

Älskar att drömma och planera min framtid...

Nått i stil med dessa hade jag kunnat tänka mig att ha i mitt framtida vardagsrum. Jag gillar ljusa, romantiska möbler med en gammeldags skänsla, fast med en stilren och modern grund. Och vitt är snyggt och lätt att dekorera med snygga saker i färg. Tex som att sätta snygga snittblommor i en vas, en fin korg, eller något annat på skåpet.



En sån här är snygg att ha i vardagrummet också, den ser väldigt enkel ut och det är den. Men den har små upphöjda kanter och det är perfekt till att ställa snygga böcker och tidiningar mot som kan pryda rummet.



En randig fåtölj kan vara snyggt om man kanske annars har en ganska ljus och enkel inredning



Sen älskar jag personlig inredning, jag vill inte att det ska se för stramt ut. Det ska vara varmt och hemtrevligt med färgklickar och personliga prylar.

Jag längtar ....


Allt från IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0