Tiden räcker inte till.

Hej på er ! Nyss hemkommen från skolan och känner mig inte riktigt på topp idag. Är dessutom riktigt hungrig och stressen håller i sig. Idag har vi hållt på med höga dekorationer i vas med hjälp av stickmassa. Det var hur mycket som helst att tänka på, formen, färgerna (håller på att lära oss färgkombinationer just nu) och att täcka stickmassan mm mm. Detta har nog varit det svåraste vi gjort än sålänge. När jag rjade tänkte jag "ur ska detta bli,"en enda röra. Men efter lite vädledning av min lärare så blev det ändå helt okej i slutändan. Kanske jag fotograferar imorgon och lägger upp i bloggen om ni är intresserade? Ah annars idag ska jag packa både här hemma hos pappa och hemma hos mamma, jag ska plugga, kanske träffa Pao och hinna duscha innan jag ska sova, helst i tid också. Men idag blir nog en sån dag eller kväll då inte tiden räcker till. Det blir nog sent i säng ikväll ! Ja som ni kanske förstår så flyttar jag hemifrån på tisdag, det har gått helt galet fort, för fort egentligen. Så här fort burkar det ju inte gå men just med denna lägenheten blev det såhär. Det är tur att vi inte har sådär jättemycket i möbelväg att ta med oss, vi bor ju fortfarande hemma. Så på lördag ska vi in till Ikea och handla på oss allt vi behöver, det kommer att bli dyrt. Och jag som fick en sån dålig lön denna månaden, det är tur att jag har snälla föräldrar som har sparat pengar till sådana här tillfällen. Det ska jag också göra till mina barn om jag har den möjligheten.

Jag är ledsen om det inte blir så mycket mode, dagens osv just nu. Men kanske jag slänger upp en dagens ikväll.
Och om ni är snälla så kanske jag lägger upp lite bilder på lägenheten sen, när vi kommit iordning lite.

Puss sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

så ni fick lägenheten? grattis söt

2008-08-26 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0