Sista för idag. Godnatt!

Kvällarna går så fort, och det är mycket nu med nytt plugg och så. Idag var vi iväg på studiebesök hos en blomstergrossist, och där kan vi köpa på oss billigare blommor. Så det gjorde jag och band en fin bukett till mamma när jag kom hem. Fin blev den, men kunde blivit bättre. Well, nu sitter jag här med en ansiktsmask och ska snart lägga mig i sängen och läsa nya numret av Damernas Värld. Måste försöka somna i tid, ska upp halv sex imorgon. Och det ska bli så skönt med helg.
Tyvärr är jag ganska fattig just nu, men lönen kommer nästa vecka och då har jag lite att köpa på mig:

Höstkappa -?
Ansiktskräm - Vichy
Ansiktsskrubb - Aco
Höst tröjor från Topshop
Nytt puder (från The body shop)

Det är alltid så när lönen kommer, mycket är slut och man behöver köpa på sig. Och snart är hösten här och då vill man ju vara lite förbered, eller?

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0