Romantisk komedi älskling?

Ja då lider även denna söndagen mot sitt slut och jag vill bara att nästa vecka ska gå fort, så vi kan få veta om vi fått lägenheten eller inte. Jag vill bara ha ett JA eller NEJ. Jag hatar att vänta + att jag kan inte röra min lön förens vi vet. Och nu börjar det eka lite tomt i badrumsskåpet, men blir det så att vi flyttar så måste jag ha dem pengarna till hyra. Och får vi lägenheten flyttar vi ju in redan nästa måndag. Men samtidigt vill jag inte tro att vi får den, för jag tror faktiskt inte det. Så ge mig bara ett NEJ i så fall så man kan börja söka vidare.

Ikväll har vi kollat på film, 27 Dresses. Både jag och mikey gillade den faktiskt, fast att han suckade lite när jag läste "Romantisk komedi" på baksidan. "-bättre än drama filmerna du brukar välja iaf" : D. Så nu kommer jag få fortsätta väljer filmer, för hade den varit dålig så hade jag aldrig mer fått välja en film, det var överenskommelsen. Det är inte alltid lätt att välja film faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0