Planerar redan för flytt.

Vilken lugn lördag med älsklingen! Vi har inte haft en hel helg tillsammans på ett bra tag, och eftersom veckan har varit som den varit med mycket jobb och fotboll så uppskatts det. Innan idag körde vi ut till ett område som heter Annestad, (ligger i Bunkeflo) i malmö. Vi har nämligen sökt lägenheter där så vi ville kolla in stället lite. Det är ett hyfsat nytt bostadsområde, funnits i några år så lägenheterna är nya och fräscha. Hyrorna är dock lite högre, men det kan det kanske vara värt. Känner några som bor där som också sagt att det är ganska lätt att få lägenhet där ute, vet dem av egen erfarenhet iaf. Så nu när vi kommit igång på riktigt så hoppas jag att det inte dröjer allt för länge innan det nappar och vi hittar något vi gillar. Jag har iaf redan börjar önska mig inflyttningspresenter : ). Strykbräda + strykjärn av pappa, kaffekokare av farmor och så har jag gjort en liten lista till mamma och låtsaspappa. Tror jag önskat mig typ dammsugare och sådant.

Nej, nu ska jag återgå till Mikey. Förresten så har vi varit tillsammans i 3 år på söndag nästa vecka. Och jag hade tänkt planera något som vi skulle kunna hitta på? Har ni några roliga, mysiga, hyfsat billiga förslag så säg gärna till.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Oh, vad spännande att ni letar lägenhet :) Min bror bor där ute på Annestad med sin fru (haha, känns konstigt o skriva det, dom gifte sig för en vecka sen) deras lägenhet är jättefin. Nya och fräscha. Verkar vara ett bra område! Grattis i förskott till er 3 årsdag. Jag och Niclas var på Ystad Saltsjöbad när vi hade 4 år. Bra priser och mysigt. Ha det så bra! pusspuss

2008-08-17 @ 16:43:11
URL: http://blogg.meloa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0