Nu är vi redo!

Oj oj oj vilken dag. Vi hittade det mesta på Ikea men inte allt. Och sen vill vi inte ha allt från Ikea heller, även fast vi gillar ikea och dem har bra priser. Men vi tänkte faktiskt kolla efter soffbord mm på Erikshjälpen, jag tycker det är kul att blanda gammalt med nytt och kanske man kan hitta något riktigt orginelt. Plus att det är billigare! I alla fall så köpte vi en tre sits soffa idag, med mörkturkos glädsel, riktigt snyggt. Vi tänkte att vi ville ha en soffa med färg, då basen och många möbler kommer att vara vita. Vi köpte även ett köksbord i ek och fyra stolar i ek. Och det vita skåpet jag bloggat om innan.
Efter det drog vi in om nova lund och köpte en lampa och en puff/pall (från Bolagret). Nu känner vi oss ganska redo!

Jag var ju såklart bara tvungen att gå inom Topshop, och jag hittade så mycket fint, som jag tyvärr inte kan köpa nu. Men en fin rutig skjorta och ett leopard skärp fick följa med mig hem iaf. Vet inte om jag hinner lägga upp en dagens nu innan vi sticker, men annars kommer den upp senare.


Lampan är i ett lite glansigt tyg och så grön innuti.





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0