Min söndag.

Godmorgon! Eller god förmiddag. Solen skiner idag också, och jag ska snart gå ut och gå en runda, efter det ska jag iväg och kolla på fotboll sen ska jag plugga hela kvällen. Jag har prov imorgon, 7 blommor, varav alla 7 har tre olika namn, två av dem på latin. Som tur är började jag plugga på dem tidigare i veckan så jag känner mig hyfsat redo, men inte tillräckligt. Sen blir det till att åka hem och sova, för att stiga upp 06.20. Imorgon ska vi även skriva på kontraktet för lägenheten och åka och stor "handla", ja vi ska åka ut till vår butik och plocka på oss allt vi behöver. Tycker det låter lite fel och säga plocka på oss, men det är ju de vi gör.

Puss

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra söndag!Kolla gärna in min blogg och webshop :D

2008-08-31 @ 11:07:54
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0