Idag är det torsdag.

Det är sjukt vad trött man är när klockan ringer, sen bara tio min efter är man redo att möta dagen. Man ställer om sig snabbt ! Sitter här redan påklädd och ska äta frukost när som. Idag blir det skolan hela dagen, hem och äta med pappa, plugga lite och sen hem till mamma för att fira syrran som blir 19 år idag. Grattis : ) Kanske jag även idag sticker in om pao en halv timme, vill bara krama henne lite och växla några ord innan hon åker tillbaka till polen på söndag och påbörjar sina studier igen. Stolt över henne!
Nej nu blir mitt te kallt !

Hörs sen, ha en bra dag !

Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad kul att ni fick lägenheten :) Jag och Niclas bor där ute nu när min bror är på bröllopsresa och passar deras katt. Jättemysigt område. Tror ni kommer trivas bra. Då ses vi kanske där nästa vecka för vi kommer vara där lite då också :) Sköt om dig.

2008-08-28 @ 12:22:50
URL: http://blogg.meloa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0