Första inlägget idag.

Godkväll på er ! Idag är jag helt slutkörd. Har knappt hunnit vara hemma. Plus att jag och mikey verkligen inte kunde somna inatt. Eller vi somnade till och sen vaknade vi igen. Låg och vred och vände på oss! Kom hem vid halv sju från jobbet, snabbt hem till pappa, plockade undan och fixade lite, hem till mamma för att hämta kläder och grejor, hem till pappa och lämna, sen iväg igen för att handla hem mat och annat. Nu har jag nästan precis ätit, väldigt sent. Och än har jag inte hunnit duscha, men måste göra det ikväll för imorgon kommer jag inte orka att gå upp en 40 min innan för att duscha. Jag har en känsla av att jag inte kommer att lägga mig i tid ikväll, men så får det bli!
Jobbar som sagt hela denna veckan, 100%. Och om en vecka börjar jag skolan, så idag har jag även fixat med lite papper, köpt block, pennor och en "skolväska". Fick bli en enkel hänga över axeln väska.
Jag och mikey gjorde förresten en intresseanmälan på en lägenhet igår. En nyrenoverad ljus två nära centrum. Inte för att jag tror att vi kommer att få den men vi har iaf satt igång en process nu, startat på riktigt.

Nej nu måste jag duscha, sen renbädda och krypa ner.

Vi hörs imorgon och då ska jag försöka uppdatera lite mer, lovar! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0