En hemmakväll.

Idag har det varit skönt att spendera kvällen hemma. Hade lite att stå i när jag kom hem och ta igen lite tid med mamma.
Imorgon ska jag upp halv sju, det är bara till att vänja sig att gå upp tdigt varje imorgon. Sova får jag göra på helgen!
Imorgon efter skolan åker jag hem till mikey och stannar där över natten. Vi hoppas verkligen på att få en ny inbjudan till lägenhetsvisning snart. Mamma ska köpa en dammsugare till oss imorgon som vi ska få i inflyttningspresent, så den kommer stå här hemma och vänta på oss. Är man smart så önskar man sig sådana praktiska saker i inflyttningspresent, så slipper man lägga pengar på det för sådant kostar.

Nu ska jag kolla klart på lyxfällan och sen lägga mig för att sova kudden.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0