En dag kvar.

Ja,då har jag bara en dag kvar på kulladalskolan. Sen ska jag förhoppningsvis inte komma tillbaka och jobba mer, för då är det något med min utbildning som gått snett : ). Och aldrig har jag sett fram emot helg som jag gör nu, det ska bli så skönt. Det blir långa dagar för mig som pendlar mellan Lund och Malmö. Så denna helgen ska jag njuta fullt ut, ja för det ska jag. Tanken var att jag kanske skulle dra till Mikey ikväll, men jag orkar inte det + att det känns knappt lönt. Vi träffades ju sent i tisdagskväll, och det får ju räcka. Kan ju inte tröttna på varandra ;) Så ikväll blir det jag, några nya tidingar, tvn, en kopp te och innan sängen min nya bok.

Vi hörs sen ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0