dittan och dattan.

Suttit flera timmar nu med mikey och familjen och pratat om massa viktiga saker inför kommande flytt (när det nu blir).
Det är en del att tänka på, mamma och låtsaspappa är ju våra borgenärer så dem ska skriva på papper och sådant också tror jag. Ska ta ut sparpengar till möbler och dylikt. Och så berättade min låtsaspappa att som inflyttningspresent får vi plocka mat och annat som behövs hemma för 3000 kr i vår ICA butik. Hur bra är inte det? Skit bra inflyttningspresent ju.Så det blev jag riktigt glad för. Men ja, samtidigt vill man ju inte planera för mycket, för vi vet inte när vi får en lägenhet. Men helt plötsligt kanske vi får en och då är det ganska skönt om man har snackat igenom vissa saker och planerat lite. Tycker jag i allafall.

Och om en timme, den 24/8 har jag och mikey varit tillsammans i 3 år. Vi ska nog inte göra något stort just imorgon, något lite blir det kanske men vi ska ta det någon helg längre fram, när vi båda har lite mer pengar och då har planerat något roligt. Men imorgon är vi kanske inte hemma så mycket, så bloggen får kanske vänta tills måndag. Men regnar det imorgon också vet jag inte vad vi ska göra, allt blir mycket jobbigare och tråkigare då. Idag har det regnat sen 3 imorse, är det inte sjukt? Jaja, imorgon ska vi i alla fall umgås ordentligt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till er :)

2008-08-24 @ 12:57:59
URL: http://comse.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag håller tummarna för lägenheten. Men om ni nu får den så är det ju en jättefin present till er 3-årsdag :)

2008-08-26 @ 13:59:43
URL: http://blogg.meloa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0